neeneeranae:

chevronstardust:

rabioheab:

internet jokes come and go but bad fanfiction is eternal 

you may even say bad fanfiction is

immortal

no

kellanium-on-walrus-detail:

pandatier:

bruisingknees:

WOW, I WANT TO TALK ABOUT THIS BOL.COM (DUTCH WEBSTORE) COMMERCIAL AND THEIR A+ INCLUDING OF TRANS WOMEN, YES. 

"Bol.com has everything for women who are going out. (Oh, nice do!) But also for women who’ve been dumped (And that’s a nice sundae.) For women who are totally ready, and for women who are totally done (yeah, we also sell hammocks!) Everything for experienced women (a candle for the ambiance!) And for women who are just getting started.”

OMG OMG OMG betsumei kellanium-on-walrus-detail rosescarletfairy boopthedoop

oh my god that’s adorable! YES!

Dennis Oh as Dick Grayson

Godfrey Gao as Jason Todd

Kim Soo Hyun as Tim Drake

Arsalan Ghasemi as Damian Wayne

(Source: dccomicgeek)

marjoleinhoekendijk:

We all have that one friend who is obsessed with anything Tolkien

zuzuanddamianbratbat:

sokkarockedya:

marvelousspoiler:

hufflepuffuniforms:

professorscamander:

simplypotterheads:

Congratulations Hufflepuff on a well-deserved House Cup victory! 

I feel like in the bustle of today’s news, Hufflepuff’s win got lost in the crowd, so congrats Badgers! 

Yay, well done Hufflepuffs.

THE ICING ON THE CAKE BOOYA!

AND IN CASE YOU DIDN’T KNOW NEWT SCAMANDER WAS A HUFFLEPUFF

AND SO AM I. WHOOP WHOOP.
HUFFLEPUFF PRIDE FOREVER

zuzuanddamianbratbat:

sokkarockedya:

marvelousspoiler:

hufflepuffuniforms:

professorscamander:

simplypotterheads:

Congratulations Hufflepuff on a well-deserved House Cup victory! 

I feel like in the bustle of today’s news, Hufflepuff’s win got lost in the crowd, so congrats Badgers! 

Yay, well done Hufflepuffs.

THE ICING ON THE CAKE BOOYA!

AND IN CASE YOU DIDN’T KNOW NEWT SCAMANDER WAS A HUFFLEPUFF

AND SO AM I. WHOOP WHOOP.

HUFFLEPUFF PRIDE FOREVER

ifeelbetterer:

idriisa:

Lt. Darwin appreciation

I THINK THE FIC-NEEDS-TO-FIX-THIS ALARM JUST WENT OFF

WE CAN DO IT, INTERNET

(Source: thjoonie)

shiggydiggydoo:

Hannibal Show

image

Hannibal Fandom

image

(Source: donutshy)

baka-tsundere:

animes-books-and-movies:

nue:

please click this it is very important

what the fuck was that

something very important

(Source: nuemoved)

blackbanshee:

lizaxchan:

What’ll eventually happen to people who shit on “gamer girls”

AKA awesome video by College Humor

omg im crying HAHAHA

(Source: jelly-bean-machine)

winchesteratops:

do you ever just cry because t’hy’la

(Source: jyuu-chan)